RSS

Itu dan Ini

Selamat malam,
Ini kali haa, entry tergesa-gesa sebab perut pun meresahkan diri ulang alik ke jamban idaman hati. Erm. Itu aku dalam alam realiti, suatu alam dimana mulut dengan selamba memakan sambal yang tidak kurang hebat pedasnya, sehingga perut pun merajuk tak terhingga.

Erm bukan itu yang aku nak sampaikan. Ni haa, kes manusia lah, takkan kes2 kayu yang nak dijadikan tiang pulak kan. Disini nak di kasi tahu, "people does change", bukan macam yang si House tu cakap, dia suka mengarut.Oh... oh... oh... Eh tetiba tak ada idea nak cakap apa. Ha Ha Ha. Um. Sekarang kau dah tahu kan? Tahu keadaannya kan?... Haa... sekarang aku nak tanya sikit, tak salah kalau tak jawap pun... Serius! Jangan gelak2 k!... Aku nak tanya, betulkah engkau tu adalah diri kau???

Uuuuuuu... Seram sejuk bila keluar masuk bilik air ni then berjemur tepi kipas... fuh3... Nak tahu jugak apa yang akan jadi lepas ni. Apa yang dia, engkau dan dia nak buat kan... Erm biasalah manusia... Curioussssss... Ah eh, pernah makan buah JIN tak??? Haaaaa, agak kesedapan buah tu ah. Sedap2. Macam2 flavour ada kat buah tu... Yum3...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Wie said...

gambar. credits to blog adik aku.
http://zooraa.blogspot.com

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

sangap

-DC-

Wie said...

oi...hahaha...

Post a Comment