RSS

western union...

tadi pergi western union... punyalah la diri ini bersabar. kalau ikutkan hati muda aku yg suci ni, nak je aku lemparkan kata2 maki. tapi aku x macam tu. aku ni penyabar sangat.

kenapa?hmmm... punyalah duduk indun ni menguji tahap kesabaran wallet aku... eh, wallet org len gak... bukan ape.. kat malaysia xde la camni... kat malaysia len sikit..

kalau kat malaysia, nak hantar duit gne western union, charge die cuma rm 11 je... kat indon ni, mak aii, charge rp 112 000... seriously... what were they thinkin?!! kalau lah ekonomi kat indon ni sangat la kurang enak, xpayah la nak amek kesempatan...

aku bengang

tapi kesabaran aku dapat mengatasi kebengangan aku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

FatinZol said...

ahha...ari tu ak p maybank,nk antr duit kt mak aku,suh dia msuk akaun kt mesia..mak ak pn pkai maybank gk..

aku nk kirim duit RM 100 je,tp caj maybank indon ni,lagi mahal dari duit yg aku nk kirim tuh ! sampai RM 100++

barbie.

Post a Comment