RSS

Orang Malaysia dah turun Saham???

Mase aku tny sorang E tu die dgr lagu ape, die jawap "Justin Bieber".

Mase aku tny sorang Y tu die tgk cite ape, die jawap "Korea... Lawak doe~~"
Mase aku tny sorang A tu die bkk lagu ape, die jawap "Maxim... Aku suka lagu die..."
Masa aku tgk laptop sorang D ni, aku nampak video "Micheal Buble" n kejadah sepupu sepapatnya.

Aku masuk bilik sorang Y ni balik, terkejut, sbb yg xley blahnya die tgh pasang video artis Lebanon yg terlalu seksi bagi aku; dengan baju nampak alur, n bontot digelekk ke kiri kanan. Sorang Y tu siap kate, "Aku suke doe~~"...Astaghfirullah...

Ape nak jadi ni???

Xkan mereka ni dah xlayan produk2 Malaysia??? Ni baru aku survey dak2 umah aku (yg semuanya jantan belaka). Produk dari bermacam2 negara diminati mereka, diagung2kan mereka.

Kalau nk citer pasal perempuan yg minat SUJU, peh, aku rase aku xmampu nk berbuat ape2. Kenapa ek minat kat mamat Korea yg xpnh MANDI WAJIB tu??? kotor doe... berak x cebok... Kenapalah x minat kat orang kita, orang Malaysia???

Aku bagi contoh... Kenapa x minat Paan je??? die dah macam org korea aku tgk. Rambut, muka, jiwang, n macam2 lagi r. Bezanya paan ngan kejadah suju yg paling ketara ialah paan tiap hari mandi wajib... bersih tuuu...

Contoh lain... Kenapa x minat Rauf je??? aku rasa dia lah antara lelaki idaman wanita... Sampai ada sorang E tu pun suka bersama rauf... pakej rauf pun dah macam suju... rambut, muka n mcm2 lg... lagu pun pasang yg jiwang2 belaka...

Cukup2 lah korang... Sokonglah barangan buatan TEMPATAN... hidup Changcuters dan hidup M. Daud Kilau!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

6 comments:

Anonymous said...

Changcuters tu tempatan ke ??

i mean produk msia kah ?

yakiiinnn?

Wie said...

tempatan=..ko kne faham... kalau aku cakap pasal kedudukan kita skg....

even ia produk indonesia... but its still TEMPATAN...

Alma said...

kenapakah ko hny attack suju??
sdgkan ada 2pm..
ade 2am..
macam2 ada..
hahahaha :D
tp statement ko aku xnafikan..aku mnt diorg bkn nk kawen ngan diorg..
ada phm??hahahhaaaha :D

Wie said...

yg aku taw, suju jela..hahaha...
terasa ye alma???bagus2...hahaha

Anonymous said...

bla r ko..cakap byk....diri ko cam bagus sgt..xyah r cite aib org kat blog...ko tau lak marah t kalo org cite keburukan ko..

Wie said...

haha...ape la aib yg aku cerita??? hahaha

Post a Comment