RSS

Apakah itu Rosin? (Sila Jawab)

Wah... kejadian pelik mase aku blogwalking td, aku terjumpa perkataan ni.
Rosin


wadehek??? mende alah ape ni? Rosin? Rosin? oh rosin...
Mula2 tu aku poyo, aku xnk google dlu.
Aku cuba fkir.
Guna teknik induksi, deduksi, n segala macam yg aku dh blaja kat metpen dlu.


Kalau

  1. ROti + maSIN = ROSIN
  2. ROjak + SINgapore = ROSIN
  3. Ramai Orang Susah Ingat Nama = ROSIN

Wallaweh, x sesuai pulak cara pikiran aku ni.
Hurm. Aku masih tak mo mengalah ngn encik google lg.


Aku bukak buku IPD, farmako, modul kuning ukrida...
almaklumlah rosin tu cam nama antibiotik jek..
eritromisin, klindamisin, stremtomisin...
aduh, takde jugak. haish.
Then tengok blog2 yg aku follow. mane taw ada diorg tulis rosin tu mende.
Hampest tak ada sebijik pn perkataan tu.


Last2 bosan, bukak 1 website ni dengan harapan nk dengar lagu2 baru.
... tapi...


+++++ hihiihihi++++++


Alhamdulillah... Takdir telah menemukan aku dan dia...
Baru sekarang ku tahu ROSIN tu mende alah ape. wkwkwkwk.


(encik google, aku berjaya jumpa jawapan tanpa pertolongan ko)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment