RSS

Pagi yang gelap, kini sudah....

pagi hari yang mulia ini dimulakan dengan hati yang gumbira, sebab berjaya tido awal malam tadi. haha.
seperti biasa, 30 mnt pertama dalam hidup aku pas bangun tido ialah menghadap laptop yg 'usang' ni.
fb, blog, ads, berita n lain2...

lawak pulak pas bace blog dak2 ni... haha...
masing2 menge-post sumting yg bernada agak 'ganas' bagi aku,
tapi still ada posting yg boleh thn 'comel'...
urm... bengang ye bang sbb ada member isap rokok smpai masuk blik???
haha... sabar2... biasa la tu... smokers... mane kenal tempat... haha...

time mandi td aku usha tpk tgn,
aku nmpk vena2 aku cam nk terkeluar dari kulit dah...
bandingkan ngan tpk tgn kiri, mmg yg kiri tu xnmpk sgt vena2 die...
nape ek??? adakah pasal study aku jd camni?hahaha...
no3... aku x study gne tgn, aku study gne bantal...
oh... ye...

baru aku ingat...
semalam aku layan dota sampai 4-5 jam...
Astaghfirullah... bila la diri ni nk sedar...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment