RSS

And I have a bad day...

Aku hanya mampu bersabar,
Segala yg dirancang, semuanya ditentukan Tuhan,
Ape boleh aku buat, aku hanya mampu bersabar...

Ok, 1st day exam... Pagi2 dah semangat exam faal, dengan terasa sudah naik muak tgk modul faal berkali2...
After dat, ada pleno... Erm, pleno yg (mcm biasa) sgt boring...
Aku kuar g mkn siomay, time kelompok c wat presentasi...
Pas mkn, aku lepak ngan senior 2008... Tgk diorang study...
Pleno habis je, aku masuk balik ruangan 306 amek beg... Erm... Bace2 buku kt kantin...

Die dh mula dah...

Dah mula sakit perut... Betul2 on time beberapa mnt sblm masuk exam biokem...
Kepala dah pusing... Otak dah panas...
Sambil ingat2 balek sume yg dah dibaca, bersoal jawab ngan awek tercinta...
At last... Exam pn mula... Perut still sakit... Bertambah2 sakit... Pulak dah...

Tgk soalan 1st, xleh jwb... Mcm xde dlm modul... ok, skip... sampai soalan 5, perut aku betul2 sakit...
Ditambah pulak dgn rasa faeces aku tu, cam x sabo nk kuar, yg boleh diibaratkan seperti telur dihujung tanduk... Oh...

Then,,,, aku nekad... omg... memandangkan rasa sakit yg berpanjangan....
rasa faeces yg memaksa dirinya utk kuar...
Aku jawap laju2... Main agak2 je... Nk pk bnyk, xmampu... Otak aku sibuk menahan rasa sakit tu...
Otak dah x berfungsi... otot sphingter ani externus x sabo2 nk kontraksi...
Aku berserah... Jawab je ape yg aku rasa betul... Dengan lajunya...

Aku dpt siapkan 40 soalan biokem dlm 20 mnt... oh... ada extra 20 mnt lagi...
Ahh, aku kesah ape... Aku chow dlu utk mengubati sakit yg teramat ini... Aku blah...
Dengan pelbagai rasa dihati... Sedih, takut, sakit, sengal, bengong, cintot, ngok, ngek, dsb...

(cerita seterusnya terpaksa dipotong atas sebab yang diketahui...)

Oh... I have a bad day... I feel so down... No one can make me feel alright...
Exam aku wat cincai je... Terlalu cincai... Noob... Sohai maa...
Ape boleh aku buat????
Aku hanya mampu bersabar n berserah...
Ada rezeki sume jwpn yg aku tembak tu betul,

n berharap... aku dpt Ai ++++++ dlm biokem... Amin...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

pdn la ko kuar awal..
sabar la ek..

Wie said...

ye..
tensen sgt...

Anonymous said...

xperasan kuar awl..hope dpt A nti..amin...

Post a Comment