RSS

Aku nampak macam rompakan kat bilik anatomi husada...

Sedang bersiap sedia nk chow awal mase praktikum anatomi tadi, aku nampak ada sorang berpakaian putih dan bersepatu hitam tengah jalan2 kat ruangan menunggu bilik anatomi husada tu... Lenggok langkahnya macam aku kenal...

Aku nampak orang tu pegang setiap beg yang die boleh capai... Dia belek2... Kadang2 dia senyum... Kadang2 dia geleng kepala... Ada satu masa tu aku nmpak dia bukak zip salah satu beg tu... Otak die... Aku tegok kiri sikit, nampak beg aku... Peh, xboleh jadi ni... kena selamatkan...

Aku datang dekat, pelan2, sambil mata aku curik2 tengok kat orang tu... Sape ek die??? Apsal student lain yg dekat2 situ x brani tegur die???

Skali dia toleh kat arah aku, sambil senyum2, dan cakap "Wahh... yang ini bagus nih...", aku terus terkejut bapak la siak... rupa2nya Dr Darm***o!!!!

Aku cakap,
"Ngapain dok??? liat2 tas nya mahasiswa??? Mau maling kaa???"

Die jawab,
"Enggak lah... Saya mau beli tas baru... Coba liat yang ini... Bagus kan??? hehe... (sambil sengih2 manja)"

ok, 'orang' tu bukan nk curik... die tgh usha beg dak2 ni, nak beli baru... Mebi die x suka tengok katalog kat majalah, tapi dia suka yg 3d punya katalog... haha...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Asip Hussin said...

haha! comel siot dr tu. jahat gile kaw, tuduh2 dr tu mcm (jawapannya sungguh tulus) haha

Zaim Van Java said...

LOL...

Anonymous said...

dr darminto cute owh....

Zaim Van Java said...

atin, agak la...hahaha

Post a Comment