RSS

Selamat Tinggal Kekasih

Aku rasa, dah cukup lah aku ngan dia. Hampir 2 tahun hubungan aku ngan dia, bertahan sebegitu lama, yang akan berakhir tak lama lagi.

Kalau nk cakap pasal hati, memang lah sedih tak terrhingga. Yelah, dah kenal 2 tahun. Banyak hitam putihnya bersama, kenangan manis n kurg manis. Aku taw kenangan2 aku ngan dia xkn mudah untuk dilupakan tetapi aku akan cuba sedaya upaya untuk merelakan, karena aku harus untuk menempuhi hari2 mendatang tanpanya.


"Ya Allah, Engkau kuatkanlah hati hambaMu ini..."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

8 comments:

iera shahirah said...

???

kesengalanyamat said...

what happen nie pakcik? touching2 segala haha chill bro

Zaim Van Java said...

iera: nape?? xfaham ke ngan bahasa aku??

kesengalanyamat: biasa lah... dah namanya pun xde jodoh..

bella din said...

org da kawen 20 thun pon leh cerai .
chill :)

Zaim Van Java said...

oh..tq2..

::debby:: said...

zaim, ni sti drama kau je kan?
ke btol2?

al-khaliq said...

taman2.mula.keguguran.bunga.yg.pernah.mekar

Zaim Van Java said...

huhu...
debb..terpulang la ko nk ckp ape..
khaliq..huhu..ayat jiwang...

Post a Comment