RSS

Penis dan vagina adalah teman tapi mesra

(bukan posting mengenai 3gp MELAYU BOLEH)

Kalau dulu masa aku sekolah agama kat sebelah masjid besar batu pahat, ada lah sorang kawan aku ni, agak lancau la jugak gatal2 suka lukis gambar cock dan boobs  kat atas meja. Bila ustazah dapat tahu je, teruk kawan aku kena ceramah. Gila seks la, mata keranjang la, pedofilia la, dan macam2 lagi panggilan yg kawan aku tu dapat dari ustazah tadi.

Tapi sekarang ni lain sikit. Agak selamba je hari tu aku tengok budak perempuan lokal lukis gambar penis besar2 kat buku modul dia. Lukisan tak boleh blah sebab siap ada bulu, kaki dan pusat pulak tu. Muka je tak dapat lukis sebab ubat pensel dah habis.

Mase tu aku ada usha org len borak, telinga aku dapat tangkap ayat2 ni, "penis lelaki memang...." dan "pubertas tu nanti tetek jadi beso..." n etc... Kate orang dalam blok urogenital dah xde nye taboo2 ni. Main sental je cakap camtu kuat2 depan lecturer. ROFL.

"Kadang tu terfikir jugak, adakah edukasi boleh membenarkan segalanya? Ye lah, sepatutnya blok urogenital ni, wat la skill lab cara2 kopulasi ke, atau pemeriksaan fisik urogenital. Ye dak?? mungkin lagi efisyen camtu..."

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

fastralevia said...

cara koitus yg betul

Wie said...

koituss???

Post a Comment