RSS

Ketam & Botak

Ok Alhamdulillah hari tu selamat smpai senai. Selamat smpai mamak malam tu jugak. Dan selamat lepak mamak lg mlm esoknya... Wakaka... Main thing aku buat bler smpai malaysia is makan, lepak dan jalan.

Ini hari penat bukan kepalang sebab sempat aku cuci kereta kancil ciput tu kasi nampak hensem sket cam tuannya. Pagi2 lagi dah kuar g pasar carik ikan bagai, xsmpai 30 mnit jek aku n mak n bapak aku men'canai'kan diri kat warung. wkwkwk...

Hasil pas balik pasar??? Haa, ni dia...


Weh, salah2... Ni semalam... Mase nk g air itam carik barang abg aku kawen. Bunga kejadah. Erm... Btw, awek2 skola tu agak perasan yg kamera soni *yg beso gedabak* tu 2-3 kali menghala kt diorg. wakaka. Ni gambar ke 3 aku amek kt diorg.

Erm, pasal semalam gak, aku lalu sini...


Oh erm, tadi aku mkn ni... Hahaha...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

5 comments:

Anonymous said...

Heillll Hitlerrr!!!!!

Anonymous said...

WTF?? FUCK OFF

Wie said...

wakaka...

Anonymous said...

fuck u anon....

wait a minute, i'm anon too...
does that mean i fucked myself?

Wie said...

trololololllll....

Post a Comment