RSS

Aku menjadi aku

Agak lama blog tak terupdate, gara-gara alasan yang menggunung tinggi sampai tak tercapai akal. Hari ni dengan kudrat lelaki aku berjaya gak la kemas sikit sana sini.

Long story to be short - hari ini hari ahad, 3 Jun 2012.


Sesungguhnya aku lebih dari apa yang kau tahu, warnanya kehidupanku bukanlah terletak hanya pada sesuatu yang telah berlaku. Baik buruknya sesuatu, wajib selalu difikirkan dahulu. Bila difikirkan semula, apa yang kita buat, fikir, dan lakukan - mudahnya merosak dari membina, mencemarkan dari memulia dan tak menghiraukan dari mengendah.

Thats all for today.

"Biarlah bergoncang bumi di telapak kakiku ini, namun takkan ku berubah pendirian yang membuat aku menjadi aku."



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment