RSS

Pagi sampai ke Petang

Bismillah... Harap pagi ni dapat bertahan sampai kepetang. Muak, bosan, penat, sadis. Itu kata2 aku kepada apa2 kejadian irasional yg berlaku baru2 ni.

So, aku rasa tak perlu menaip panjang pasal isu2 terkini, pasal orang-orang lain atau pasal apa2 pun yang terjadi kat tempat lain. Cuma mencurah ilham hati diri pada salah satu wadah yang aku rasa sesuai, dan boleh aku baca ulang suatu hari nanti.

Persoalannya, dapatkah aku membalas hanya dengan air mata tanda syukur menerima?
Ataupun harusnya aku  berpegang pada bait "aku terima dan jua memberi seikhlas hati?

Ah, persetankan itu semua. Segala macam aku dah cuba, - atleast cuba, buat apa yang aku rasa terbaik. Outcome? Terlalu mencemburui aku. Perkataan yang mudah > failed. Ya, memang itu yang paling sesuai.
Its a bit annoying if almost all hardwork we have done, failed on the middle of its summit.

Oh ya, satu persoalan terakhir yang perlu diperjelas - Adakah masih aku diperlukan?



"Tuhan, tolong tunjukkan padanya tentang apa yang ku fikirkan"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment