RSS

Lepak

Seperti biasa, bangun pagi2 pas subuh aku sarapan fb n blog2 org ni... tu mase kat jakarta r... tapi kat malaysia, mende2 tu aku x wat sarapan, tp wat supper... yela, pagi xde keje nak wat, terpaksa aku tido...

Pagi ni aku bace posting dari blog iera pasal luahan die... agak terkejut n kesian gak sbb die diperlakukan sampai begitu (ni cuma tanggapan aku jek)... xpatut... kita ni boleh dikatakan sebagai 'mangsa' keadaan jer... ada pihak yg ok jek ngan tempat kitorang blaja ni, n ada gak yg xboleh belah 'mulut cam longkang' bagi komen pasal u kitorang ni... btw, aku bersyukur sbb dapek eh blajo medik ni even aku maleh nk blajo2 ni... haha...


Kalau ditanya aku nak wat ape hari ni, aku dengan selamba akan jawab lepak... Either lepak dalam sedar or dalam mimpi, tu yg aku x taw... Insyallah aku lepak2 biase ko sebab pas solat jumaat nanti, bini aku datang... huhu... Hepi??? Of kos la man,... sape yg x sayang bini~~


Bila ditanya kenapa perut sakit pagi2 ni, aku jawab, mebi pasal malam tadi aku tergelak cam orang histeria, sebab aku tengok citer nih... Adnan Sempit... Syok woo...


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment