RSS

Teringat

Adoi. tah la. Aku asek tringat je zaman2 time aku kat unity tu. Ni aku tengah online betul2 dpn tv plasma mak aku, n adik aku sedang tengok citer soleha. Btw, lagu tema soleha tu yang wat aku teringat mase dulu2. Mase aku nyorok2 isap rokok kat pamping, aku nyorok2 usha anak dara orang n nyorok2 terjun dalam swimming pool pagi2 bute ngan paan n emy. hmm. pelik. xhabis2 pamping.

Lagu banyak pengaruh otak aku. kalau lagu tu aku onh dengar time zaman tadika, then aku dengar balik skg, kompem2 aku rase cam budak tadika. nak lompat2 luar umah x pakai baju, sambil guling2 kat rumput tu. adoi.

Btw, aku rindu r housemate aku kat unity tu, n dak2 len gak. sebab kat sane aku banyak enjoy dari blajo. haha. peace.

haha. nampak x kotak rokok L&M tu? haa.. pasal kotak rokok tu la fon aku masuk dalam longkang. haha.


~~Baru~~

Nak tayang sket fon baru aku... peace~~

cool...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment