RSS

Penyeri Sinar Harapan Hati

Salam.
Today is just another normal day. Malam tadi berwebcam with my dad, also my mom, and also my sister, and my another sister, and erm, sape lagi ek. I dont know. Actually kami ber webcam satu hala. Its just unfair to me as they can see me, but me, cannot see them ... =.="

This picture was taken without me. Yep. WITHOUT ME!!!

Truthfully, i enjoyed every moment with them, either hangout kat bp walk, or lepak at mamak, erm, haa lepak mamak. Memandangkan aku suka lepak mamak pagi2 buta, pernah la aku ajak bapak aku lepak sekali. Yang best nya, bila ada student dia yg dok lepak same tgk chelsea vs man utd. Mula2 tu diorg malu2 kucing la bila tgk cikgu diorg pun tgk bola pagi2, lepak2 minum kopi secawan dua. Ha ha. Dah segan2 kucing segala macam, then bapak aku tegur diorg dengan selamba, "Imran eh, mane adik awak?" sampai diorang terkejut, "erm, saya bukan imran, cikgu, saya amir, imran tu jiran saya". Then mereka salam2 kami , salam cium tangan aku sekali beb (muka innocent gler... =.="). Ha ha. Cuak kau.

Bila cuti balik malaysia, aku akan pastikan aku tak tido lame2, so kalau tgh hari aku hantar bapak n adik aku g sekolah, kadang petangnya aku kuar ngan mak aku. Erm, pergi mana lagi, pergi kedai baju, ha ha, nagoya lah, first lady la, apa lagi la kan, then part paling aku suka, tiap kali jumpa member2 mak aku, mereka sure2 cakap, "eh zaim, kau makin kurus la makcik tengok." he he. (senyum2 simpul).

Oh orang2 kat batu pahat, jangan lah rindu saya, (ehem2). InshaAllah raya nanti balik. He he. Ok, nak g kelas, zaim rindu korang semua. Huhu. =.=".

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment