RSS

ada ke patut?

Salam.


"Kepada semua umat Islam,
Kamu harus bersyukur.
Janganlah terpesong dari ajaranNya..
Hidup ini hanya pinjaman.
Dan janganlah kau leka dengan nikmat dunia."


Mengapa Allah akan menyiksamu, jika kamu bersyukur dan beriman??? Dan Allah Maha Mesyukuri lagi Maha Mengetahui.’’ (An-Nissa : 147)


Hurm.
ada ke patut?
ye, menang tak patut.
ape yang tak patut tu?

Persoalan kat atas tu sila lupakan,
buat seketika.
Aku nk tukar ayat2 perenggan pertama kat atas tu,
jadi slank aku.
(kecuali terjemahan quran)

"weh, yg terasa diri tu Islam,
korg kena syukur doe.
Xyah la korang nk poyo2 wat dosa.
Mende tu sementara jek weh,
dipinjam, bukan kasi free...
Jangan r korg syok sgt fikir dunia ni heaven."

...ok sambung pasal soalan tadi.
ada ke patut?
ye, menang tak patut.
ape yang tak patut tu?


















haa, soalan tu tak penting pun.
Saje jek capub.
haha... nk tarik perhatian otai.
nk taw die bace blog aku ke x...
wakakaka...
cukup.
fullstop.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

ibnyusoff said...

haha,hamfes kelapa btoi..jgn risau,aku bce smue blog org aku knal dan tahu !!-walau aku terpikir bnde laen dari ayat2 kau..!!-

Zaim Van Java said...

owh..haha...cepat sekali ko respon posting ni...hahaa

terpikir benda lain??oh..
jgn fikir yg tidak2...xbaik..
ngee~~~

Post a Comment