RSS

Awek Tudung Labuh? hahaha.

Salam.

Sorang laki tu akan suka kat wanita yang dirasakan bagus baginya,
tak kira lah paras rupa, perangai, atau sesuatu yang lain.
Ni ler yg dikatakan fitrah manusia.

Aku ada terbaca blog2 org len pasal tudung labuh ni,
Ada cakap die tertarik kat awek tudung labuh sebab,
Dia rasa tenang bila tengok awek tudung labuh.

Ada yang cakap dia menyampah tengok awek tudung labuh,
Katanya kelompok awek ni cam ketinggalan zaman,
Tak up-to-date la katanya.

Ada gak aku baca,
dia jumpa sorang awek tudung labuh ni,
pakai jubah ketat. Katanya sampai nmpk buntut.
Wallaweh.
(sapa suruh hang tengok die lame2. jaga la mata sikit weh!! die tu awek tudung labuh, alim tu... hahaha.)

Bagi aku, asal korang tutup aurat (betul2nya tutup haaa),
n jaga tingkah laku depan orang,
dah cukup wat hati aku sejuk tengok korang.

Semua tu just pandangan peribadi diorang.
Manusia ada macam2 ragam.
Yang pasti,
Penampilan luaran memberikan 1st impression kat seseorang tu.
Tapi tak de nya penampilan luaran tu melambangkan dalaman dia.

Hati tu penting beb.
Kadang tu penampilan kasi pengaruh kat penerimaan orang pada kita.
Betul weh,
Sebab tadi mase nak masuk ukrida,
aku pkai kemeja (xmasukkan dlm seluar), n tali leher.
ada pak guard tegur aku "pagi doc"
Haha. Toleh kanan kiri.
Memang pak guard tu tegur aku camtu. Haha.




Sorry guys kalau ada yang terasa,
xpuas hati? tulis komen.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

der,wa x pakai tudung labuh ni cmne?

xpe..wa rasa wa jahil gak.xyh ckap r...

Wie said...

oyte... x macam tu la atin..

"Bagi aku, asal korang tutup aurat (betul2nya tutup haaa),
n jaga tingkah laku depan orang,
dah cukup wat hati aku sejuk tengok korang."

haa... see... ko tutup aurat... no hall

Anonymous said...

hhaah..xde arh zaim.pasal tutup aurat tu,aku pun x betul gk.aku admit la.dan dalam msa yg sma,mmg ak jahil jgk..bnyaaaaakkkk sgt mende yg x betol nye lagi.tu je.

Post a Comment