RSS

kepada Debb yg lupa nama aku

Salam.

Miya nae~

Oh ya, kepada org tu,
erm, die x sebut name aku,
aku amat terasa,
terasa cam nk tikam badan aku,
hmm.
dan sekarang aku tengah lapo.
tp aku rase tergerak gak nk wat,
sbb aku blogger tegar.

"25perkara about my fellow doc-to-be yang kat Jakarta ni"

hurm.
ok.
1, 2, 3 Go.


25 - DOTA. game yg haram jadah addictive ni aku mampu main tiap2 masa. masih sanggup main tatkala exam nk mula 2 jam lagi.

24 - tak rase ngantuk malam2 if siang tu dah tido. even terlelap x smpai sejam. itulah masalah insomnia aku yg melampau.

23 - jiwa raga ku sudah sebati ngn insan bernama muzik.

22 - oh ya. teringin sgt nk ada grand piano. tp giler mahal mende tu.

21 - addicted hmpir semua benda yg berkaitan ngn laptop. (tenet, game, edit2 gmbo, edit2 video, tekan2 mouse, lap2 skrin laptop)

20 - ler, tak sah kalau laki2 xtgk bola. chelsea vs man u, barca vs real, selangor vs kelantan, mahupun persija vs sriwijaya fc. sental tgk sume.

19 - erm, terbiasa sgt kumpul cawan kt dlm blik. sbb pas habis minum terus amek cawan baru. rekod skg dekat 10 biji cawan. (>.<)

18 - sangat tak suka kalau org wat ape2 interesting x ajak aku. eg main dota, bla3, borak2, or skodeng anak bulan.

17 - lepak ngn family ler. g bp walk, lepak minum2, pow rokok bapak aku.

16 - travelling? erm suka. tapi selalu xdak duit. nk travel mendenye.

15 - prank, troll, gag or anything yg sewaktu dengannya.

14 - pantang sgt kalau nmpk lens kamera.

13 - sah2 aku suka shopping.

12 - erm, nape ayat2 ni makin pendek? hurm. abaikan. aku suka wat mende2 pelik.

11 - mase kecik2 dulu, kalau x silap time darjah 4-6, obses kumpul sticker pokemon. sbb nk habiskan isi buku sticker pokemon tu. katanya boleh menang gameboy. tp smpai skg x mng2.

11 - fashion? hahaha. sukak bangat.

10 - (penat la siak nk pk mende2 ni) erm, aku suka makan.

9 - i hate lipas! huh!

8 - bila fikir2 balik, cam nk rewind masa. nk balik masa kt unity n pamping. heaven duh!

7 - kepada 'orang itu', ehem, jgn poyo2. xbaik.

6 - bukak lagu kuat2. lagi kuat bila tgh play lagu siti.

5 - aku berazam nk jd HOUSE. zzzzzz. (except tempang la)

4 - ok dh no 4. aku suka nombor 52.

3 - pernah aku kt sini hidup berbulan2 tanpa kipas. hell............ no, HOT heaven.

2 - nmpk gaya bahasa aku? kasar? lembut? xde insurans? biasa? erm. semua ada. even camtu pun, dalam hati still ada taman.

1 - oi, jgn cari pasal ngan aku!

0 - erm, korg perasan x aku ada ulang2 nombor tu. haha. LOL.


ok semua. dah tulis. esp debb (yg lgsung xletak name aku kt tag).
huaaaaarrghhh.
ngantuk siak.
ni ada kata2 keramat aku nk kongsi.

"Now remember my three beginner's tops for picking up chicks: Adrress her by name, isolate her from her friends, subtly put her down." - Barney Stinson.

(cuba teka ni sape?)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

Anonymous said...

deyy,pkwe aku x minat pun bola sepak.men basket je.so aku rasa,sah je lau laki x minat futbol.

Anonymous said...

bukan tak letaaakkk
aku dah tulis- sume bdk stobery , heee ok la tu
hahaha

ngee :D wehh, bangge x skrg aku dah tawu 25bende pasal ko haha

Wie said...

bangge??huhu...

capek deyh...

Post a Comment