RSS

Word[s] for today: Hebat dan Sombong

Salam. Hari ini hari jumaat tanggal 8 April 2011, yang aku rasa special sebab ada something yang aku dapat lakukan sampai aku dapat melupakan sebahagian musibah hati, yang mungkin jikalau aku tak dapat melupakan perkara itu, aku rasa akan hanyut ditelan segala godaan.

What a day... setengah hari dok lepak main2 waterbom ngan member sangatlah macho untuk dirasa. Pusing punya pusing mende alah tu sampai otak turut berpusing ligat. Hati aku tak habis2 memujuk otak supaya dapat bertahan lagi sikit sampai rasa puas. At last tak tahan. Yang lain sibuk panjat2 tangga then main dengan hebatnya, tapi aku sekadar baring kat tepi kolam mandi, bertemankan sebuah beg dan sebotol air. So sad.

bukti aku g sane, dgn dabel emy n yoll...LOL..


Actually bukan itu yang aku nak sampaikan kau korang semua. Aku nak sampaikan beberapa potong kata2 aku dengan mak aku, satu ketika dahulu semasa kami sedang dalam perjalanan pulang ke kampung.

"...tu lah, ni mama nak ckp, kita jangan lah sombong kat orang lain. oh ya, kat orang yg kita kurang suka pun jgn lah sombong... mungkin satu hari nanti org yg kita kurang suka tu jodoh kita, camne?"

Agak2 camtu lah ayat mak aku, yang aku masih ingat sampai sekarang. Jangan sombong2. Too obvious being 'sombong' lagi lah sengal. Especially bila orang tgk kita ni baik pekerti dan manis rupanya (i'm not saying to myself..LOL). So please my dear fren, you kenot be sombong ahhh...

"Dan janganlah engkau memalingkan mukamu (kerana memandang rendah) kepada manusia, dan janganlah engkau berjalan di bumi dengan berlagak sombong"

LOL... if kau tak dapat apa maksud yang aku nak sampaikan ni, kau usha2 la public profile kau tu. Aku stalker terhebat duh, even mende2 kau buat dari tahun lepas pun aku boleh stalk. Dun be silly. It's too obvious.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment