RSS

Black King Bar

Black King Bar (BKB)
Very powerful equipment in the right player's hands. A BKB allows your dota hero to be temporarily immune to all magical effects. 

Makin lame duduk kat jakarta, aku makin imun dgn keadaan sekitar. Automatik ada bkb ni kt badan, dengan xde cooldown, xde limit masa nak guna, dan tidak berharga 3900gold. Totally imun ngan magic, dan jugak physical damage. Huhu.

Memandangkan kelas dah habis, jadual aku pun habis lesap. Aku rasa2 mbak ada terbuang mase kemas itu hari, tp aku lg suspek mbak wat bungkus tempe letak dlm fridge. Ahh, itu aku tidak kisah. Janji mbak tak uninstall game dota aku suda... (memandangkan mase mbak kemas tu die jeling2 kt arah laptop aku, yang mase tu jugak aku lupa nak tutup replay dota)

 
Ok. Habis citer pasal jadual. Nak citer pasal ayam. Bukan ayamasala yg kt garena tu, tapi si ayam dara yg selalu dok lepak kt klv cam xde keje. Huh. Bukan nak mengutuk ke ape, tapi aku ada terfikir tak boring ke die lepak lame2 kat situ. Mebi tak kot sebab dpt tgk 2 tv plasma sekaligus? Mungkin2.

Oh ya, ni dia gambar ayam tu.

"I'm losing my mind... and also my head"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

aaa said...

haha

Post a Comment