RSS

Oh! Karipap (comments box edited)


Erm, actually aku lupa bile peristiwa ni terjadi. Aaaa, 2 hari semalam kot kalau tak silap aku. Sesi memasak karipap-pap-pap. Inti sadin, tepung sekilo, dan seingat aku, ada 12 buah tangan (kiri & kanan) yg kerjakan tepung2 n inti sadin tu sampai lah jadi camni...

(fyi, yg love, yg panjang2, yg paling besar, yg bawah kanan tu, aku yang 'lipat')  

Rasa2 aku lah kn, sume dah ok, tp just kaler die tu. Nampak gelap... (naim, ni efek kamera ko ke???hahaha). Yep, mebi ni efek kamera fon naim. But its ok selagi BENTUK die cantik n inti die TEBAL, disertakan dengan nafsu yang buas, keripap2 ni habis dalam masa yg singkat. Erm, ada gak bentuk2 lain karipap ni. Bentuk kecik, pau, 4segi, n pampers (lupa sape yg wat bentuk pampers).

Mak aku dulu ada jual karipap mase dok kat usm. Tiap malam sebelum tido aku nmpak mak aku uli tepung. Tiap pagi aku bangun aku nampak mak aku goreng karipap. Mungkin ni salah satu sebab mengapa tumbesaran badan aku agak terlebih-lebih. Its ok sebab bakat mak aku 'lipat2' karipap tu aku dapat la sikit tempiasnya. Just more practice will do it better. wkwkwkwk. Haa, ni karipap yg aku wat, yg naim exited gler nk amek gmbar n post kt fb....


comment???? 


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment