RSS

Datuk K Jual Sate

Malam tadi, setelah datang angin kebosanan, aku jadi xtaw nak wat ape... Nak makan ape pun aku xtaw... So, pikir punya pikir, dapat idea... Nak makan sate r...

Aku: Weh, makan sate r malam ni.
Paan: Sate? Nanti r.. (Paan sedang concentrate main PES -game bola-, langsung xde mase nak layan aku)
Aku: Sate ape best r?
Paan: (Letak gamepad, toleh memandang aku dengan seribu perasaan). Siot r... Kan dah bolos!!!
Aku: Jom r!
Paan: Ok!
Aku: (terus pelik)

Sebelum pergi dah tanya, nak g beli sate kat mane, Paan cakap dekat2 tomang. Ye r, ikut jela.

Sampai je tempat sate tu, kitorang terus order sate ayam 50 cucuk, nasi 2, ngan pau ayam 1. Lepak2 jap. Sambil aku tunggu, aku usha2 r warung sate tu. Ternyata, menarik gak!





Pak kumis? Haha. Seriusly. Bapak pembakar sate tu ada kumis cam Datuk K!

Nota kaki:-

-       Dalam pas 5 minit aku ngan paan sental si sate tu, emi plak kuar. Semata2 nak beli sate. Die balik, bawak 10 cucuk.
-       Mase lepak2 depan tv, pas 2 jam kitorang makan, emi cakap kat awok, "wok, belikan sate!"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Wie said...

paan mengarut!

Post a Comment