RSS

REMED cintakan aku.

Tadi pas exam biochem blok 4, makan2 kat kantin, pastu chow gi puri. Semangat gler. Gara2 nak tgk wayang. Padahal kat kepala otak ni dok kemaruk fikir pasal remed.

Wahai sang remed, kenapa ko suka sangat kat aku? Hensem sangat ke aku ni sampai ko tergila2kan kat aku, wahai sang remed? Aku x mengerti lah. Kenapa mesti aku?

Diorang g kelas, aku g jugak. Diorang makan kat kantin, aku makan kat warteg. Diorang kencing berdiri, aku x. Diorang tgk blue, aku tegur habis-habisan. Tapi kenapa? Kenapa sang remed suka menempel dalam hidup aku skg ni? Ahh... nak cari jawapan watpe. Dah aku ni diminati dia. Syukur jela.

Ape2 hal pun, citer 'From Paris With Love' memang sempoi habis. Leg's thumbs up. And akuharap sangat filem Harold and Kumar 3 ni, kuar cepat2.


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

bersabarlah dengan kehendaknya..
ada rahmat yang tersembunyi..~~

Wie said...

oh...sangat bersabar...!!!

Post a Comment