RSS

Exam or Assignment???

Persoalan dari aku: mane lagi menawan hati? exam atau assignment? Cuba kita jawab dengan jujur even kita semua xsuka kedua2nya.

Bab pilihan ni, aku menyirap betol kat budak2 indon ni sebab diorang lebih memilih assignment dari exam. What in the hell they were thinking??? Assignment lagi senang??? Sohai noob...

Aku sebagai seorang mahasiswa yang rendah diri terpaksa la akur ngan suara majoriti. Aku taw diorang membenci exam. Diorang lebih suka wat assignment sebab diorang fikir senang, tinggal kopi paster... Fuuu off la you... I hate that perception...

Aku ni, amat bersungguh2 bila buat assignment. Aku mahukan kualiti! Aku bukannya sekadar kopi paster then print assignment aku... Oh man... Aku wat research taw sebelum mulakan assignment. Aku mengadap laptop berjam2 cari maklumat yg sesuai. Then aku cuba guna ayat aku sendiri. Cantumkan sume maklumat yang ada. Aku revise balik assignment tu. Aku edit kasi lawa2. Dua tiga kali aku ulang mende yg same so that assignment aku tu perfect!

Terpaksa mengaku. Aku terpaksa guna skill diorang untuk buat assignment sp perilaku aku nanti. For the sake of my SP.

Ok. Ready. 3. 2. 1.

Kopi n Paster!!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

cehhhhhh....aku ingtkan ko buat btol2 td..baru nk kagum...cancel lahhh kagum aku !

Post a Comment