RSS

Sohai noob...

noob
noob host
"who have wooden pc?"
"r u noob?"
sohai
sien
lian jao
gj
p
b
fu
omfg
lmao
lol
rofl
milf
shop
mh
tnl
"ur ping so high"
"host 1 slot"
"no slotter"
"rdy?"
dc
kik
go
y
tnl n go
ss
ms
top
btm
mid
"i go farm"
"u go farm"
tank
liao
zzzzzz
zzzzzzzzz
zzzzzzzzzzzz
"cont"
=.="


Haha... Aku just nk share sket perkataan2 or ayat2 yg aku taw (amat bagus untuk korang), sepanjang main DOTA kat garena ni... kalau nk taw mksud die, korg pm or ym or fb or formspring aku... Sebenarnya banyak sangat nih perkataan2 n ayat2 cinta dlm garena tu... X sempat aku nk hengat sume...

Ni nak citer sikit pasal perkembangan DOTA... mebi sepanjang puasa + n pas exam tu, aku dah habiskan masa muda aku main dota dalam 129.4++ kali kot... ye... Sebuah sukses dalam sejarah hidup ni... Most of the time main dengan si AI yg agak bangang nk mam***, garena n selebihnya main ngan member2 yg terlalu PRO bagi aku... kat bwh ni ada la nickname budak2 ni dalam dota... (aku rasa ada banyak lagi kot... tp lupa...)

Dudu
Caping Rox
Capong Revenge
Sinta & Jojet
lalala
Sigit Budianto
Cik cha kiut sgt
eChrome
DrRoo90
dabell00
mrace_am
xemriust
KS King


******************


LOL... sungguh lembab n lembap perkembangan blog aku ni... wkwkwk... baru posting ke 101??? LOL...

Blog ni bukannya cam blog2 len yg peymes tuh... yela... sape je bace blog aku selain aku, dia, n kamu... Lerrr... tapi xpe, aku still blogging kalau aku rase nk blogging... n kalau aku nk blogging, aku akan menulis blog... LOL... 



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

Anonymous said...

ala zaim..menulis suka hati ko je la...org x bc ke hape ke..lantak la...

Wie said...

haha...tu pasal... aku tulis sesuka ati je... cam ko gak... haha... ksg x faham aku...

Post a Comment