RSS

Ia Damn tetapi Special

Damn. Pagi2 bangun hati dah rasa resah. Aku xtaw nk explain camne. Just risau, resah, hati x tenang. Aku kuatkan hati r gak kan sebab hari ni aku exam last then balik. Aku baca la sikit ayat2 suci al-quran kasi hati aku ni sejuk sikit.

Damn lagi. Baju feveret bandung aku hancur siak kena makan ngan si tikus lahanat. Hancur bukan calang2 beb. Kalau aku pakai tu, lubang leher dah same beso ngan badan, seksi gler, mcam Paris Hilton. Siyuut betul r tikus2 zaman sekarang. Baju ukrida yg biru tu xnk pulak die makan. Lagi tebal. Lagi berlemak.

Sheet, Damn! Apa aku dah buat semalam??? Aku memang giler. Aku xpatut wat camtu la siak. Patut la aku rasa  risau. X sedap hati la bila terfikir balik. Kenapa la aku ni terhegeh2 carik dia, padahal kat depan mata ni cukup indah. Siyuut punya garena n dota. Habis terpotong 1/2 waktu study aku.





Alhamdulillah. Dalam semua perih n kerisauan yg aku lalui, masih ada video yg mampu wat aku tersenyum. Aku sayang kau, wahai memori. Semoga kau sentiasa berada disisi.




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment