RSS

Macam buaya tengah menggelupur

Punyalah aku dok lepak2 pas main futsal malam tadi,
ada lah satu orang teman ni berborak dengan temannya lagi satu, borak2 dan berborak lagi...

Of course borak pasal game futsal tu...
Ni aku ada ingat satu ayat dalam perbualan mereka..

"...tadi kan...bla3...aku nampak macam buaya tengah menggelupur je...bla3...terus sepak...."

Dalam otak aku mase tu, aku terus bayangkan aksi 'buaya tengah menggelupur'. Setahu aku, buaya suka wat sunbathing utk menggelapkan tubuh n mengeringkan diorang (memandangkan dorang miskin xde tuala).. Oh man, seriously aku x dapat bayangkan buaya menggelupur... Adakah buaya tu bergolek2 ko ckp menggelupur??

Kepada sesiapa yang pernah tengok buaya tengah menggelupur, korang kongsi2 la citer tu kat aku...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

tika said...

try baca buku tentang buaya yg bernama bujung senang..best!!

Wie said...

haha...ape kne mngena ngan buaya menggelupur???

Post a Comment