RSS

Hampehst~~~~

Terbeliak bijik mate aku malam2 buta ni buat assignment. Ye r.. mane x terbeliak biji mata aku... Assignmenr pasal psikologi. Mangkok tol r budak2 ni. Diorang pilih assignment sebab nak lari dari exam. Shit!!!

"Oke, kalau begitu, kalian buat tugasan. Min 5 halaman. Judul nya terserah kalian. Tetapi WAJIB berkaitan dengan ilmu perilaku. Contohnya transactional analysis (ckp slank omputih). Hantar sebelum SENIN."

Camtu r si dosen tu cakap. Siiiiiiyuuuu**** giler ah... Aku search Transactional Analysis kat google, berlambak kuar buku psikologi n yang berkaitan dengannya. Oh man. Boleh berputar jantung aku bace buku2 yang tebal tu.

Tapi xpe... Aku hepi sket... Sebab baru beli sebuah BLANGKON untuk dipakai di pagi raya. Apa tu? haha... mende ni ahh...



bende alah yang budak ni pakai... seriusly pagi raya nanti aku pkai bende ni... huahuahuahua....

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment