RSS

surat Saya kepada Aku pasal Aku, Dia dan raya...

Salam,

Kehadapan diri Aku yang bersedirian di kamar...
Semoga diri Aku ini sihat2 selalu. Apa khabar?? Lame tak dengar cerita dari Aku...
Saya kat sini sihat2 belaka... Dia pun sihat...
Nape Aku ni?? Nampak lain je...

Besok, si Dia nak balik Malaysia...
Aku jangan la rasa lonely, n jangan wat muka seposen ye...
Bukan apa, Dia balik awal sebab Dia x macam Aku kan??? Sebab Aku banyak SP kan???
Dia cakap n harap, Aku dapat hidup cam biasa walaupun Dia jauh dari Aku...

Alaa... Aku jangan la rasa sedih... Nanti Aku dapat jumpa Dia kalau Aku gi raya umah Dia..
Saya harap, Aku dapat hepi2 gak sebab lagi 10 hari Aku nak balik... Sabar ye Aku...

Nanti bila Aku balik Malaysia, Saya buatkan Aku kuih raya... Special taw...
Aku buat lah kuih raya untuk si Dia tu... Saya taw, Aku pandai buat kuih raya...
Saya dengar2 cerita, Dia pandai gak ye buat kuih raya??? Aku penah makan kuih raya Dia x???

Saya tau, Aku sayang kat Dia...
Aku jangan lah wat benda2 yang Dia tak suka...
Aku jaga hati Dia ya... Dia tu baik... Susah Aku nak cari cam Dia tu...
Beruntung Aku dapat Dia...

Lastly, Saya harap Aku hepi2 sentiasa ye... Kalau Aku rindu kat Dia tu, normal la...
Nanti Aku sms la Dia bila rindu...
Akhir kata dari Saya: hope Aku dan Dia will marry fast... LOL~~~

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment