RSS

E 1316, Palm Spring Damansara, Malaysia

(Posting kali ni, agak panjang dan agak bergambar)

Ku lihat dia
Pandangan pertama
Ternyata indah
Senyuman liriknya

Ku ingin dia
Saat pertama
Berjumpa dengannya
Membuat ku gelisah

Waktu berlalu
Hari demi hari
Hatiku dambakannya
Untuk bercinta lagi

Sambil2 dengar lagu Ternyata, wat aku feeling, tambah nafsu aku untuk menge-blog. Then aku teringat plak pasal Palm Spring nih (Kepada yang xtaw Palm Spring (pamping) ni mende: pamping ni sebenarnya unit hostel dak2 mara yg study kat Unity College International, Pj).







Nak citer sikit pasal dak2 serumah ngan aku, rumah kondominium beralamat E1316, tingkat 13, blok e, pamping, damansara.

Roomate aku
Dipanggil Naim, berbadan sasa, pencinta game, dan seorang yang penyabar.
Syok sebab: suka mende2 yang boleh tingkatkan kadar ke-macho-an. = Suka masak untuk kitorang.
Unik sebab: Hmm... aku je taw...

Mamat Jiwang
Dipanggil Awok. Percaya dirinya ada 'six pack'. Hijau.
Syok sebab: kata2nya agak bertapis, katanya ada prinsip hidup.
Unik sebab: suka capub depan kelas sebab datang lambat. tidak menjadikan kesakitan perut pada pagi hari sebagai kelemahan diri.

Confidence is my SPECIALITY
Adib. Semasa sesi ice-breaking, penah cakap "saya boleh memberi keyakinan pada orang lain". Orangnya ramah, kiutt ngan agresif.
Syok sebab: perfume ferrari ngan mont blanc. generousity. komik.
Unik sebab: mampu bertahan meniarap atas katil dengan laptop depan kepala.

Budak melaka
Emi, emy, helmi, MHH. Man utd, bola, futsal, fm.
Syok sebab: hehe... syok la... sebab kaki tgk bola kat mamak NKS.
Unik sebab: kalau die study, x bagi aku bace ape yg die tgh bace. haha.

Budak melaka lagi!
Paan. Haish, susah btol nak dapatkan gambo mamat ni sorang2. Dulu rambut plkn, skg rambut dah jiwang.
Syok sebab: sempoi, panjang, tinggi, lampai.
Unik sebab: kalau makan, air kosong mesti 2-3 gelas penuh. x suka pasang kipas dalam bilik.


Tu je la housemate aku. Kalau nak citer peristiwa yang pernah berlaku kat umah tu, memang banyak. Masak2, lepak2, ada kasus 'tolak-menolak', ternak lipas, pakai boxer beramai2, main futsal dalam umah dan semacamnya.

Aku saje wat posting ni, gara2 aku dengar lagu Ternyata lah. Cis. Remed praktikum lum bace lagi. Haish. Rileks2. Peace. Nanti aku citer pasal dak lain plak.

Mood : Musiq + Study

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 comments:

ibnyusoff said...

quote, "tidak menjadikan kesakitan perut pada pagi hari sebagai kelemahan diri"..hahaha,bukan alasan klmhn diri=>tp still jadik alasan lmbt n skip sensor_ang..

Wie said...

haha...otai, dalam posting aku mane boleh 'kutuk' member...hahaha

Epal Hijau Masam said...

sweet post~

Post a Comment