RSS

Futsal yang BASAH!

Tadi aku main bola, bersama2 teman yang lain, of kos, teman biasa yang main bola lah. Kitorang gerak dalam kul 9, berhujan dan basah, tapi aku ape kisah, pasal futsal, hati kering beb.

Dalam main2 tu, ada la satu peraturan - disebabkan oleh karena hujan, kitorang x dibenarkan lari. Chet, what da heck? Shoot boleh, lari jangan.

So, macam2 gaya lari pun muncul. Lari cam kuda sembelit, macam katak, macam ayam berak kapur, macam cipan, dah macam2 lagi. Then, kat depan gol pulak, aku respek semua sebab beribu2 skill keluar. Jauh tapi gol, dekat tapi x gol, jauh tapi gol perut, gol buntut, dan lain2.

Aku ape lagi lenjan jela kat depan gol. Ada orang kate aku curik ayam, tapi aku fikir, mane ada ayam kat court futsal tu. Ape kejadahnya?

Overall, aku puas hati even aku main x pakai 'overall'. Kasut, stokin, baju, seluar dan basikal basah kuyup, tapi berbaloi-baloi beb!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment