RSS

Klon Noh Hujan ada kat Jakarta?

Untuk disampaikan kepada sesiapa umat manusia yang kenal akan Encik Noh Hujan (nama glamer). Dah lama aku nak wat artikel pasal mamat ni (noh yang real n klon die), tapi dulu aku takde gamba 'mereka'. Of course, dalam minggu ni, yang agak 'memanaskan' kepala otak aku dengan embriologi n anatomi, aku sempat snap gambar si mamat klon 'noh' ni.

Mase nak amek gambar si klon ni, aku ada la wat beberapa taktik yang agung, antaranya, dengan berpura2 taip sms, tapi hanset ditinggikan sikit sampai separas dengan mata, wat2 macam xnampak tulisan kat hanset tu. Then, dengan sepantas halilintar, aku snap 2-3 gambar si klon noh ni cepat2, sebab mase tu, jarak aku ngan die cuma x lebih dari 5 meter. Kat bawah ni aku ada letak gambar mamat klon tu, dengan mamat yang ori.
















Klon
Nama : Misteri
Pekerjaan : Penjaga Trafik






Original
Nama : Noh
Pekerjaan : Penyanyi


So, konklusi aku, korang support la Band Hujan mase AJL nanti. Hujan rawks! N jangan la lupa nak study Buku Modul kita ye.




Don't be cheated by pirated stuff

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment