RSS

Mas, mau GILA!!!

Ada lah kisah sket... Time gua lepak2 kat indomaret ni... ngan membe2 selamba gua, diorang makan2, gua ikut join, xmakan, minum saja.

 Kat bawah ni ada perbualan membe gua ngan mamat gorengan...

Membe gua: Isy, ni kueytiaw biasa, mane ada gila.
Membelek kueytiaw tadi sambil mencari2 gila kat celah2 kueytiaw tu...

Membe gua: Mas, ni gak ada GILA, mau tambah GILA ya... gila taw...
Mas gorengan: Oh, mau GILA ya... Nanti saya kasi GILA...
Membe gua: Haha, iya mas, mau GILA...

Membe gua sorang ni order kueytiaw gila... ya... kueytiaw gila... tah macam mane boleh mamat gorengan ni pekak macam badak, die g buat kueytiaw biasa je... Ha... ni la membe gua ni... Hahaha... ilek dabell... saje capub guna gambo ko... hahahha...



  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 comments:

dabell said...

hahaha apedehal? anney comel lg best dr brother indomaret!

Wie said...

haha....

Post a Comment