RSS

Hot Indonesian Movie, Must Watch!

Teman2, aku ni bukan lah kipas-susah-mati (die-hard-fan) movie2 dari indon ni, except for citer2 jiwang diorang yang lepas sampai Malaysia la. By the way, ada 1 movie ni telah membuat semua segala kelenjar hormon aku bekerja dengan aktif, mengeluarkan adrenalin, endorfin, testosteron, heroin mahupun morfin.

Pas tengok trailer movie ni, makin berkobar2 rasa kat hati aku nak tengok kat wayang, semangat giler, macam nak g berperang!



SUSTER KERAMAS

Yeah, tajuk die suster keramas. Dibintangi antara lain pelakon citer hot dari Jepun, Rin Sakuragi. Kalau dibuat ayat dalam slank Indon camni, 'Rin Sakuragi adalah artis bokep dari Jepang'.




Aku nak tengok citer ni, bukan sebab si Rin Sakuragi ni 'artis bokep', tapi jalan citer die yang menggamit kalbu, sesuai untuk tontonan umum. Banyak adegan2 mencemaskan yang boleh mengeluarkan cecair kekuningan dari urethra korang tak kira siang atau malam.

Hanya satu ayat yang sesuai aku bagi kat produser filem ni:

"Great job, bro!"

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment