RSS

Masa untuk diri sendiri...

Dulu gua bukan main la citer pasal orang, citer pasal mende2 sekeliling gua... Tapi sekarang, gua nak citer sket pasal diri gua ni... Ape gua rase sekarang...

Gua tengah2 exam, x dapat lari la dari tensi2 ni...standard beb, adat orang exam... Tapi gua rase, tensi tu bila campur ngan rasa rindu gua ni, memang la parah...

Gua rindu sape? Of kos la famili gua yang kat batu pahat tu beb... Gua bukan ape, gua ni anak last kan, so, terasa lama lak x lepak bawah ketiak mak gua... Dah lame x isap rokok same2 ngan abg ngan babah gua... Peh... bila fikir2 balik, gua ni agak ganas r dengan mereka2 yang gua panggil family... Nape???



  1. Dulu gua dengan selamba katak isap rokok depan mama gua... Mula2 tu segan r... Takot pun ade... Tapi ape kisah, kita kena jujur ngan mama kita... Then, lame2, mama gua terima diri gua ni yang selamba mengepulkan asap setinggi 1-2 meter depan die...
  2. Dulu gua penah gak desak babah gua beli RAM utk komputer kat umah tu, semata2 nak wat men Grand Theft Auto... Penat kepala otak babah gua pusing cari wit lebih nak beli RAM tu (sebab babah gua keje cikgu je beb)... Bila fkir balik, kesian pulak... Ape boleh buat, mende dah jadi...
  3. Dulu gua penah cilok duit kat laci jahit mak gua, semata2 nak g cc, main counter strike... Peh, time tu gua x pikir lagi mase depan, xtaw balasan mencuri, bukan macam skg, skg gua dah insaf... 2-3 hari pas gua cilok tu, mama gua perasan la beb... Gua ape lagi, secara jujurnye, gua bitaw, "hari tu zaim ada amek duit mama, zaim dah sangap nak pegi cc...". Mama aku pun selamba je jawap, "Kalau nak g cc, mintak duit kat mama...". Peh, menyesal gua x minx... Pas hari tu, kalau gua nak pegi cc, gua minx mak gua, tapi die juz bagi rm4, ckup utk 2 jam... Syukur~~.

Kena hormat orang tua!!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Anonymous said...

errrr.. kecian, tat's ol.. ahahahaha

Post a Comment