RSS

Guiness World Record : Shortest...






Jakarta, 14 Jan - Universitas Kristen Krida Wacana (Ukrida) berjaya menempa nama di dalam buku rekod dunia dalam kategori, "World shortest Anatomy exam exists". Pihak Guiness World Record sedang berusaha untuk menemui koordinator Fakultas Kedokteran kat Ukrida ni, tetapi mereka tidak dapat ketemu dengan orang itu kerana masalah dalaman.


Tetapi, mereka berjaya mendapatkan testimonial dari mahasiswa universiti berkenaan yang menulis perihal peperiksaan tercepat itu. Antara testimoni dan feedback dari mahasiswa Ukrida yang berjaya ditemui pihak World Record ni.

"...nk study amek mse punya la berhari2..
tup2 examnye 10mnit soalan die 10 je..
xsmpt rse nk calm down n tarik nafas dlm2..
xsmpt nk ingt btul2 bnde yg aku da bce..."
--dyanabila.blogspot.com--






"...exam..10 MINIT JE??
bace doa je da dekat 5 minit..."
--are-teeqah.blogspot.com--






"blaja anatomy lame2.
exam 10 minit je.


apekahh???"
--aqilaslildiary.blogspot.com--


Daripada apa ditunjukkan di atas, ternyata, ukrida ni jangan dipandang sebelah mata. Haha. Wat mase ni, diorang je sempat tulis blog time2 antara exam ni. Haha. Gud luck la korang nnt ye. Peace.








Mood : PIJIK!!!


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

4 comments:

Anonymous said...

sy dari dlu dah berbangga jd ukrida stdnt..wawawa

Wie said...

sape kamu?

Qila Rahim said...

fuiyo0o~
promote blog aku kah??:p

Wie said...

haha...promo sket2..
tu tandanya aku baca ngan aku hargai ape membe2 bloggers aku tulis..muahahaha

Post a Comment