RSS

Kesalahan Terbesar Hari Ini.

Hari ni memang menjadi sejarah hitam aku. Sambil aku minum KUKUBIMA, ngan dengar lagu feveret terkini, aku ronda2 la kat blog aku. Aku tekan dashboard, then main2 ngan tetikus hitam aku, tiba2  mata aku pun jadi semakin gelap. Tapi, tangan masih gatal. Klik sane, klik sini. Hmm. Rase terlelap, tapi telinga still dengar lagu.

Apabila KESADARAN aku datang balik, sebab perut rase cam nak meletup, aku tengok skrin laptop aku, then bukak blog aku. Sedihnya, kat skrin tu tulis, 'Blog tidak ditemukan'. Oh sheet, ape dah jadi plak ni. Dalam hati aku, terfikir something, yang berbunyi, 'kompem2 ada dak2 umah ni delete blog aku'.




Waduh2. Blog sudah terdelete. Eh, bukan. Time aku tulis posting ni, baru aku ingat. Aku yang delete sendiri, mase aku tengah ngantuk2 mase tunggu nak g masjid. Cis. Xpasal2. Pas balik masjid je, aku terus edit, edit, import, scripting, main bola, mandi, makan, edit lagi.

Tepat jam 11 malam waktu indonesia barat, siap dah blog baru aku. Selamat mase tu aku sempat export sume posting2 aku. Hohoho.

Kepada teman-teman, follow la balik blog ni, kalau dulu korang penah follow. Sebab rase sayu bila tengok blog ni xde follower.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment