RSS

Extended Dream

Malam tadi tido awal (12.00a.m WIB), bangun lambat... Kenapakah?
Aku mimpi mama. Ye mimpi mak aku la, n dalam mimpi tu.... hmm... bia aku citer sikit.

Lokasi aku xtaw katne. Tapi ada satu meja makan kat depan aku. Mak aku tengah jahit baju kurung. Then, yang xbestnye, dak2 umah stroberi pun ada. Dalam hati aku, camne la diorang boleh sesat kat umah aku ni. Time tu kitorang tengah main dota beramai2, gangbang. Then mak aku mencelah la, "sudah2 la tu Zaim, asyik dota je, bukan masuk exam pun...".

Peh... Then hitam... Gelap... Aku xtaw ape jadi... Pastu, macam kat citer Harry Potter, aku masuk kat dalam Pensieve, dunia berputar kebiruan, n aku sampai kai umah stroberi ni. Main dota lagi. Yang menambah peliknya, mak aku pun ada. Tengah lepak kat depan tv, tgk sinetron indon, sambil berkata, "sudah2 la tu Zaim, asyik dota je, bukan masuk exam pun...".

 Peh... Xboleh belah. Dalam malam yg same, aku mimpi benda same, orang same, cuma lokasi je beda. Nape mak aku, boleh masuk dalam mimpi aku (yang tengah main dota), n nasihatkan aku. Adakah :


  • Mak aku rindu sangat nak tengok aku study macam mase SMA (SPM) dulu...
  • Mak aku ada ilmu masuk dalam mimpi aku, n nasihatkn aku...
  • Mak aku betul2 ada ilmu bagi pesanan dalam mimpi! Xbley belah...
  • Poin keempat ni terpaksa aku rahsiakan sebab aku belum cukup umo...




Datin Ramlah, adakah betul, kamu ada ilmu yang membolehkan kamu masuk mimpi orang? Kalau ada, nape dulu tak ajar kat anakmu ini?

Oh Tidak!

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment